Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lizaczek | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany12.11.2006 @23:14:22 ostatnio na stronie30.12.2012 @00:36:40

`

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty38 komentarze237 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ravens    11.06.2007 @23:03:22
kicia się ruszała ,bo to jej pierwsza sesja i czuła poddenerwowanie.xD
trzeba było do niej podejsc z wyrozumiałością;D
było mlecko?^^
~darro    09.06.2007 @23:42:38
dziekuje
_______
:: :: ::
ZAPRASZAM DO MNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Shogo    09.06.2007 @00:46:59
" nie wykukaj " ? daUn ** <3
-Shogo    04.06.2007 @17:55:03
aj no skarbie nie ma pfff juz Ci tlumaczylem <3
~ws3103    04.06.2007 @17:53:22


czemu zawsze dajesz te dwie spacje
zanim coś napiszesz i te kurwiki małe ?? ^^_^^
_______
)
~ws3103    04.06.2007 @17:12:45
dawaj te akty a nie sie cykasz:D
_______
)
-Shogo    31.05.2007 @21:53:28
aj no skarbie kiedy tylko chcesz
~darro    31.05.2007 @21:02:45
oki mówisz masz nastepna fajna fotka jest dla Ciebie
_______
:: :: ::
ZAPRASZAM DO MNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Shogo    27.05.2007 @21:47:26
nie kozacz najpierw siedzialem nad czym innym ale stwierdzilem ze lipa i zrobilem ta :P


kocham <3
~ws3103    23.05.2007 @16:56:06
nie wiem ile masz lat

ale dla ciebie to napewno nie pani
ja też
_______
)
~ws3103    22.05.2007 @14:35:22

jaka to pani ? :P
_______
)
~ws3103    16.05.2007 @20:56:58
na twoim miejscu nie przejmował bym sie nim xD

rób zdjecia jakie uważasz
załóż nowe konto na DA co by on o nim nie wiedział i wrzucaj co popadnie w degliży
_______
)
~megiera    16.05.2007 @20:38:16
: )
~ws3103    16.05.2007 @15:35:14
boże widzisz i nie grzmisz
powiedz chłopakowi zeby sie od zdjec odjeba****ł :D
bo to sztuka
_______
)
~ws3103    15.05.2007 @22:06:52
dobre było pocoś usunęła ? :P
_______
)
~Afternoon    10.05.2007 @15:14:41
w takim razie przeoczyłem, sorki
~Afternoon    08.05.2007 @21:45:16
szacunek dla PROSTO ale są jednak lepsze 'teamy'.... rzecz jasna jeśli nie chodzi o harcore'owy rap, pzdr
~mcmarkus    08.05.2007 @12:43:41
Dziekuje za ocenienie pracy Skomentowalem Twoja , bo podobaja mi sie te portrety z kwiatami, to bardzo dobry pomysl... az sie chce go podkrasc :D
~neela    01.05.2007 @23:40:02
down ;***
~darro    15.04.2007 @23:12:58
a to bliziutko
_______
:: :: ::
ZAPRASZAM DO MNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~darro    15.04.2007 @20:25:16
a z kad jestes?? dikładnie?? kolezanko dodam cie do obserwowanych
_______
:: :: ::
ZAPRASZAM DO MNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Shogo    15.04.2007 @15:52:40
wlasnie ze nie zwykle takie fajniutkie

Mooooja <3
-Shogo    14.04.2007 @17:13:07
hehe wskoczylem <lol> dziekuje za ocenke kotku moj kochany

i masz masz wiec sie qce i czekam na jakies pracki o słodziutka
-Shogo    08.04.2007 @13:01:36
ajj masz masz kusik
-Shogo    07.04.2007 @23:44:54
ajj a moze jakies zdjecie wystawisz nowe ? :>
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt